هولوگرام پرينتينگ هولوگرام پرينتينگ .

هولوگرام پرينتينگ

معرفي برترين طرح هاي كاغذ ديواري

 كاغذ ديواري 

در اين مقاله قصد داريم انواع كاغذ ديواري كه در طراحي داخلي منزل مي تواند تاثير فراواني داشته باشد رو معرفي كنيم. براي تهيه ي انواع كاغذ ديواري ، كاغذ ديواري سه بعدي، كاغذ ديواري قابل شست و شو، كاغذ ديواري تصويري، نصب كاغذ ديواري، بهتر است اطلاعات لازم را كسب كنيد در اين مقاله قصد داريم نكات مهم خريد انواع كاغذ ديواري را براي شما عزيزان معرفي كنيم.
كاغذ ديواري پذيرايي بهتر است متناسب با دكوراسيون منزل و با توجه به سليقه شما انتخاب شود. در هنگام انتخاب كاغذ ديواري به رنگ وسايل منزل كه قرار نيست تا سال ها عوض شود توجه فراوان كنيد. همچنين سبك دكوراسيون پذيرايي نيز در انتخاب طرح و رنگ كاغذ هاي ديواري بسيار موثر است. پرده، مبلمان و فرش ها عناصر اصلي هر خانه اي هستند كه بايد از نظر رنگ و سبك با يكديگر هارموني داشته باشند. براي خانه هايي با طراحي داخلي مدرن بهتر است از كاغذ ديواري هايي ساده يا با طرح هاي هندسي استفاده شود. در تيراژه هارموني مي توانيد آلبوم هاي مختلفي از انواع كاغذ ديواري مدرن را مشاهده و انتخاب كنيد. 

كاغذ ديواري

كاغذ ديواري

كاغذ ديواري اتاق نشيمن


معمولا در هر خانه اي اتاق نشيمن و پذيرايي جز قسمت هاي مهم تلقي مي شود و چون اكثر دور همي ها در آنجا اتفاق مي افتد، زيبايي و آرامش اين بخش از خانه بسيار هائز اهميت است. دكوراسيون اتاق نشيمن و چيدمان و انتخاب رنگ ها نشان دهنده سليقه مو شخصيت صاحب خانه است از اين رو طراحان داخلي و افراد به اين بخش از خانه اهميت بيشتري مي دهند. كاغذ مخصوص اتاق پذيرايي شيك تر، خاص تر، گران تر از كاغذ ديواري هايي است كه براي ساير بخش هاي خانه مورد استفاده قرار ميگيرد. براي تهيه كاغذ ديواري اتاق نشيمن مي توانيد از مشاوره رايگان تيراژه هارموني استفاده كنيد. 

كاغذ ديواري اتاق نشيمن

 

نصب كاغذ ديواري


در اين بخش مي خواهيم شما را با چگونگي نصب كاغذ ديواري آشنا كنيم. زماني كه شما تصميم ميگيرد ديوار هاي خود را رنگ آميزي كنيد، بايد دردسر هاي بسياري را متحمل شويد. بوي تند، مدت زماني كه بايد منتظر خشك شدن رنگ بمانيد و بهم ريختگي خانه و خارج كردن و.سايل منزل از جمله ي اين دردسر ها است. اما از زماني كه كاغذ ديواري به عنوان يك ديوار پوش به بازار معرفي شد باعث شد تا دردسر هاي رنگ از بين برومد، سهولت در نصب، سرعت بالا و تنوع در طرح و رنگ كاغذ ديواري موجب شد اين متريال به سرعت جايگزين رنگ شود. كاغذ ديواري را معمولا به كمك چسب مخصوص مي چسباند كه فاقد بو بده و به سرعت خشك مي شود. چسب هايي كه از درز كاغذ هاي ديواري بيرون زده اند به سهولت توسط دستمال نمدار پاك مي شوند .پيش از نصب كاغذ ديواري به يك قلموي بزرگ، كاردك پلاستيكي، چسب كاغذ ديواري، تيغ موكت بر و خط كش نياز داريد.  پس از اينكه وسايل مورد نياز را تهيه كنيد نوبت به زير سازي مي رسد. محلي كه قرار است بر روي آن كاغذ ديواي كار شود بايستي عاري از هر گونه نم باشد. بنابراين علاوه بر از بين بردن رطوبت ديوار، منبع آن را نيز بايد شناسايي كنيد تا كاغذ ديواري ها طول عمر بيشتري داشته باشد. 

نصب كاغذ ديواري

آماده سازي ديوار براي نصب كاغذ ديواري


پس از فراهم كردن موارد و ابزارهاي مورد نياز نصب، نوبت به باز بيني و زيرسازي ديوار مي رسد، اگر ديواري كه قصد داريد آن راكاغذ ديواري كنيد، نم داشته باشد بايد علاوه بر نم، ريشه و منبع نم را نيز از بين ببريد تا كاغذ ديواري ها پس از نصب دچار مشكل نشوند، قسمت هاي نم كشيده ديوار را مي توانيد با كارك برداريد، پس از اين مرحله براي از بين بردن ناصافي ها و ناهمواري هاي سطح ديوار مي توانيد آن بخش از ديوار را مجدد گچ كاري كنيد. با فرض اينكه نم ديوار گرفته شد و قسمت هاي ناصاف ترميم شد به سراغ نصب كاغذ ديواري برويد . توجه داشته باشيد بخش هايي كه به تازگي گچ كاري شده اند بايستي پيش از نصب آن ها را با روغن اليف پوشاند، براي خانه هاي قديمي تر بهتر است پيش از نصب كاغذ و پس از نم گيري ديورا را باز بيني كرد كه عاري از ترك باشد ، چرا كه در اين صورت پس از نصب كاغذ ديواري نيز اين ترك ها قابل رويت خواهند بود و به مرور زمان موجب ايجاد ترك مي شود. در اين مرحله محلول رقيق شامل چسب كاغذ ديواري و سريش تهيه كنيد و آن را به كمك قلمو به سطح ديوار بماليد و كاغذ ديواري هاي به يك اندازه بريده شده را به گنه اي كه طرح ها با يكديگر تقارن داشته باشند بر روي ديوار نصب كنيد. 

كاغذ ديواري مدرن

 

كاغذ ديواري سه بعدي چيست 


از جمله جديدترين ايده ها در طراحي و دكوراسيون داخلي استفاده از كاغذ ديواري سه بعدي است . اين نوع از كاغذ هاي ديواري بسيار خاص بوده و مي تواند زيبايي منحصر به فردي را براي خانه هاي شما به ارمغان آورد. 
كاغذ ديواري سه بعدي در طرح هاي مختلفي همچون منظره، تصاوير كارتوني، اشكال هندسي، بناهاي تاريخي و معروف و ... در بازار موجود مي باشد. كاغذ ديواري سه بعدي همانند كاغذ ديواري تصويري است با اين تفاوت كه در كاغذ ديواري سه بعدي داراي تصاوير طبيعي تري است و به سبب سه بعدي بودنش باعث ايجاد فضاي طبيعي تري مي شود. كاغذ ديواري سه بعدي برخلاف انواع ديگر به صورتي رولي فروخته نمي شود. ابعاد آنها يا به صورت استاندارد بوده و يا اينكه به صورت سفارشي توليد مي شود. تصاويري كه براي چاپ در اين نوع كاغذ ديواري استفاده مي شود بايد تصاويري با وضوح بالا باشد . 

كاغذ ديواري سه بعدي

كاغذ ديواري سه بعدي مدرن


استفاده از تصاوير سه بعدي بر روي كاغذ هاي ديواري معمولا براي خانه هايي كه داراي دكوراسيوني مدرن هستند و نسبتا بزرگ هستند مناسب است. چرا كه اين نوع از كاغذ هاي ديواري به صورت يكپارچه و در ابعاد بزرگ به فروش مي رسند، بنابراين بايستي يك ديوار مناسب براي اين كار در منزل وجود داشته باشد. بهتر است از طرح هاي شلوغ استفاده نكنيد. چرا كه به مرور زمان هم باعث دلزدگي شده و هم خانه ها شلخته تر جلوه مي دهد. استفاده از مناظر طبيعي و طرح هاي ساده براي سالن هاي پذيرايي بسيار مناسب است . 

كاغذ ديواري سه بعدي مدرن

كاغذ ديواري سه بعدي اتاق نشيمن


اتاق نشيمن در منزل يكي از مهم ترين بخش ها و زيبايي آن بيشتر مورد توجه افراد و طراحان داخلي است. از اين رو افراد معمولا سعي مي كنند خاص ترين، گران ترين و زيباترين اكسسوري ها در اتاق نشيمن قرار دهند. كاغذ ديواري سه بعدي گزينه اي بسيار مناسب براي طراحي اين بخش از خانه مي باشد. در زير مي توانيد نمونه هايي بسيار زيبا از كاغذ ديواري سه بعدي را ببينيد. 

طرح هاي كاغذ ديواري سه بعدي

انواع كاغذ ديواري سه بعدي

خريد كاغذ ديواري سه بعدي

كاغذ ديواري سه بعدي

 

كاغذ ديواري قابل شست و شو


دغدغه اي كه بيشتر خانم هاي خانه در هنگام خانه تكاني با آن مواجه هستند، تميز كردن ديوار هاي خانه است . به خصوص براي خانواده هايي كه فرزندان كوچك دارند. اين مسئله به وفور ديده مي شود امروزه با وجود كاغذ ديواري قابل شست و شو اين مسئله بسيار كمرنگ شده و به راحتي مي توان لبكه هاي موجود بر روي ديوار را از بين برد. جنس كاغذ ديواري و چسب مورد استفاده در انتخاب روش هاي شست و شو تاثير گذار است. در حالت كلي با وجود  كاغذ ديواري قابل شست و شو بهتر است از شست و شوي مداوم آنها خودداري كنيد، چرا كه باعث كاهش طول عمر محصول شما مي شود . 

كاغذ ديواري قابل شست و شو

نكات كليدي شست و شوي كاغذ ديواري


•    ماندن طولاني مدت لكه ها بر روي كاغذ ديواري سبب پايداري آنها مي شود. بنابراين بهتر است تا زماني كه لكه ها سطحي هستند آنها را پاك كنيد.
•    در هنگام تميز كردن سطح كاغذ ديواري را از پايين به بالا تميز كنيد. چنانچه ضخامت كاغذ ديواري كم باشد توصيه مي شود با استفاده از آب گرم آن را لكه زدايي كنيد، در صورتي كه ضخامت كاغذ ديواري زياد باشد از محلول آب گرم و صابون استفاده كنيد. 
•    در صورت مشاهده لكه چربي، هر چه سريع تر نسبت به پاك سازي آن اقدام كنيد. در اين جا محلولي را به شما پيشنهاد مي كنيم كه در لكه زدايي چربي معجزه مي كند. با تركيب مايع پاك كننده ملايم، پودر هاي جذب كننده رطوبت و گچ خياطي خميري تهيه كنيد و آن را بر روي محل مورد نظر قرار دهيد و فرصت دهيد تا كاملا خشك شود. سپس به كمك مسواك يا برس سطح كاغذ ديواري را پاك كنيد. 

كاغذ ديواري
•    براي از بين بردن لكه جوهر خودكار پارچه اي را به يك مايع پاك كننده آغشته كنيد و آن را بر روي لك بگذاريد . براي از بين بدن لكه ي مداد شمعي مي توانيد مقدار بسيار كمي خمير دندان را بر  روي فرچه مسواكقرار دهيد و بر محل مورد نظر بكشيد. 
•    در صورت ريختن پارافين شمع بر روي ديوار ابتدا اضافه ي آن را با يك جسمي كه به كاغذ ديواري آسيب نرساند برداريد، سپس آن را با مداد پاك كن پاك كنيد. 
•    تاحد امكان مراقب باشيد تا بر روي كاغذ ديواري هاي غير قابل شست و شو لكه اي ايجاد نشود، چرا كه نمي توانيد لكه به وجود آمده را به طور كامل از بين ببريد و از زيبايي و شكيل بودن كاغذ ديواري هاي شما كاسته مي شود! براي رهايي از اين مشكل مي توانيد با استفاده از گوش پاك كن تا جاي ممكن مواد ريخته شده بر روي كاغذ ديواري را برداشته و بعد با يك د ستمال خشك و تميز، لكه را پاك كنيد.

كاغذ ديواري آشپزخانه
•    براي تميز كردن كاغذ ديواري هرگز ابزار ساينده را به كار نبريد و از صابون، اسفنج نرم براي شست و شوي كاغذ ديواري ها استفاده كنيد.
•    براي از بين بردن لكه جوهري كه بر روي كاغذ ديواري ايجاد شده است،مي توان با استفاده از گچ خياطي، لكه را جذب و بعد با استفاده از يك برس ويا مسواك  سطح كاغذ ديواري را پاك كنيد. اين كار را به دقت هرچه تمام تر انجام دهيد تا لكه جوهر پخش تر نشود.
در صورتي كه با استفاده از راه كارهاي ارائه شده جاي لكه به طور كامل بر طرف نشد از ادامه ي كار دست برداريد، چرا كه سايش زياد مي تواند اثري مخرب تر از جاي لكه بر روي سطح كاغذ ديواري بر جاي بگذارد.
پاك كردن لكه ها از روي كاغذ ديواري غير قابل شست و شو
نمي توان لكه ها را به طور كامل از روي كاغذ ديواري هاي غير قابل شست و شو از بين برد. پيشنهاد مي شود با استفاده از يك گوش پاك كن تا جاي ممكن مواد ريخته شده بر روي كاغذ را جدا كرده و بعد از آن به كمك يك دستمال خشك و تميز لكه را پاك نماييد. براي گرفتن نتيجه بهتر لكه گيري تا كم شدن جاي لكه اين كار را با تعويض دستمال انجام دهيد.
براي اطمينان از مقاومت كاغذ ديواري مي توان شست و شو را در قسمت كوچكي از رول كاغذ ديواري انجام دهيد.

انواع كاغذ ديواري

شست وشوي كاغذ ديواري هاي قابل شست و شو


از جمله كاغذ ديواري قابل شست و شو مي توان به كاغذ ديواري هاي اكريليك و يا كاغذ هاي داراي لايه ونيل هستند اشاره كرد، كه مي توان با استفاده از اسفنج آغشته به محلول آب گرم و صابون در شست و شوي آنها به كار برد. براي انجام اين كار ابتدا با يك دستمال خشك گرد و غبار روي كاغذ ديواري را پاك نماييد. سپس با استفاده از روش گفته شده به كمك آب گرم، لكه ها را پاك كنيد. اين عمل را هر نوبت در قسمت كوچكي از كاغذ ديواري انجام دهيد تا جايي كه آب به پشت كاغذ ديواري نفوذ نكرده، تا مانع از بلند شدن كاغذ از سطح ديوار نشود.(اين نكته در محل اتصال رول هاي كاغذ ديواري از اهميت بيشتري برخوردار است چرا كه امكان نفوذ آب به پشت كاغذ در اين نقاط بيشتر است). در ا نتها بعد از آب كشي با استفاده از يك دستمال خشك كتان يا حوله تميز سطح كاغذ ديواري را خشك نماييد.

خريد انواع كاغذ ديواري


برچسب: كاغذ ديواري، طرح هاي مختلف كاغذ ديواري، خريد كاغذ ديواري، كاغذ ديواري سه بعدي، كاغذ ديواري مدرن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۱۷:۱۶ توسط:نادر رفيعي موضوع:

انواع مزاياي برچسب هاي هولوگرافي

انواع مزاياي برچسب هاي هولوگرافي


كاربرد هولوگرام  بسيار است از آن  براي شناسايي محصولات به نام و مدارك شناسايي با ارزشمي باشد و كاربرد بسياري دارد .اين هولوگرام امنيتي  با مشخصه هاي غير قابل جعل تهيه شده است كه امكان برداشت برچسب در آن وجود ندارد.
برچسب هاي هولوگرافي با ويژگي نشر متعددي توليد شده اند.در اين برچسب ها از تصاوير هولوگرافي سفارشي براي كارهاي تبليغاتي استفاده مي شود.
هم چنين اين برچسب ها در اشكال (ورقه اي /لوله اي )و سايزهاي متفات ساخته مي شوند.

برچسب هولوگرافي و معرفي آن 


اين برچسب هولوگرامي از ويژگي هاي امنيتي بالاييي بر خوردار است و  براي جلوگيري از جعل و كلاهبرداري را در بردارد.
اين برچسب هاي چسبان بر روي نوارهاي پلي استرفلز پوش شده با ويژگي امنيتي منحصر به فرد در محصولات شناخته شده و اسناد با ارزش ساخته شده اند.اين هولوگرام هاي تخصصي بر روي نوارهاي پلي استر با طرح هاي سفارشي حك شده اند.

 


برچسب: انواع مزاياي برچسب هاي هولوگرافي، هولوگرافي، برچسب هاي هولوگرافي، تصاوير هولوگرافي، هولوگرام امنيتي، كاربرد هولوگرام، برچسب هولوگرامي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۹:۰۳ توسط:نادر رفيعي موضوع:

آشنايي با كاغذ چاپ هولوگرام

آشنايي با كاغذ چاپ هولوگرام

 هرنوع كاغذي براي چاپ هولوگرام مناسب نيست. هولوگرام از فويل هايي ساخته ميشوند كه ميتوان آن ها را روي هر سطحي با جنس مختلف مثل پلاستيك يا كاغذ قرار داد. فويل هولوگرافيك به قدري نازك است كه قابليت چسباندن روي هر سطحي را دارد.

 هولوگرام روي كاغذ نحوه چاپ آن


به همين دليل كاغذ چاپ هولوگرام ميتواند كاغذ معمولي يا ساير سطوح باشد . روش استفاده اغلب استمپ داغ ميباشد كه فويل را روي سطوح مورد نظر كه ميتواند پلاستيك ، كاغذ و يا هرچيز ديگري باشد . برچسب هولوگرام مربوطه را ميتوان در موارد مهمي مثل بليط ، كوپن جايزه ، بسته بندي ، گواهينامه ، چك و فرم تجاري و.... استفاده كرد.
در بعضي موارد هم استفاده از هولوگرام داراي برچسب ميتوان روي كالا يا مدارك مختلف چسباند و اثبات كننده اصل بودن كالا ميباشد.
تخصص ما چاپ هولوگرام و موارد استفاده آن است. ما طراحي ، توليد هولوگرام  و استفاده آن را ارائه ميكنيم.


برچسب: آشنايي با كاغذ چاپ هولوگرام، هولوگرام، چاپ هولوگرام، كاغذ چاپ هولوگرام، برچسب هولوگرام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۰۹:۳۳ توسط:نادر رفيعي موضوع:

آشنايي با كاربرد هولوگرام ديجيتال در پزشكي

آشنايي با كاربرد هولوگرام ديجيتال در پزشكي

هولوگرام ديجيتال در پزشكي شامل  مجموعه داده هاي پزشكي سه بعدي مانند تصاوير سي.تي و ام.آر است.اين اطلاعاتي ها مي تواند به صورت اسكن فيزيكي يك شيء، يك توضيح رياضي از تصاوير، داده هاي مولكولي يا حتي مجموعه اي از عكس ها يا ويديو ها باشد. به طور مثال، يك برچسب هولوگرام با اندازه صفحه ي سيصد در دويست ميلي متر با هشت دهم ميليمتر هگل نياز به ايجاد حدود نه هزار تصوير سه بعدي دارد و اين هدف را مي توان با استفاده از تركيب نرم افزار مدل سازي پيشرفته كامپيوتري با رندر گرافيك و همچنين الگوريتم هاي خاص اختصاصي محقق كرد. موتورهاي سخت افزاري سفارشي مي تواند يك سري از فرآيندهاي رياضي را براي توليد داده هاي تصويري ايجاد كنند.

معرفي روند هولوگرام ديجيتال

هولوگرافي يك ميدان نور را فراهم مي كند كه به طور كلي از يك منبع نور پراكنده شده از اشيا حاصل مي شود تا ثبت شود و بعدا بازسازي شود، در حالي كه نور و شي اصلي هنوز حاضر نيستند. هولوگرام ديجيتال از عناصر هولوگرافي هگلل پيكسل يا واژگاني استفاده ميكنند. در مقايسه با پيكسل هاي معمولي كه در عكاسي استفاده مي شود هگل ها حاوي اطلاعات سه بعدي از ديدگاه هاي مختلف هستند.هولوگرافي ديجيتال يك فرايند دو مرحله اي است. مرحله اول شامل ضبط هولوگرام است كه در آن تصوير راديوگرافي به يك عكس تبديل مي شود. مرحله دوم شامل بازسازي است كه در آن هولوگرام به يك تصوير مجازي تبديل مي شود. اين فرآيند به علت تداخل بين دو موج رخ مي دهد. برچسب هولوگرام را مي توان با درخشش پرتو نور به طور مستقيم بر روي رسانه ضبط كرد. هنگامي كه دو پرتو ليزر به رسانه ضبط مي رسند، امواج نور آنها تقاطع پيدا مي كنند و با يكديگر اختلاف پيدا مي كنند. اين الگوي تداخل است كه تحت تأثير قرار گرفته است. هولوگرام ديجيتال شامل يك شبكه از پيكسل هاي هولوگرافي است كه به عنوان هولوپيكسل يا هگل ها شناخته شده است. هولوپيكسل ها در مقياس كم مي شوند، در حال حاضر حدود هشت دهم ميلي متر است و به پنج دهم ميلي متر يا حتي بيست و پنج صدم ميلي متر نيز كاهش مي يابد.

 


برچسب: آشنايي با كاربرد هولوگرام ديجيتال در پزشكي، هولوگرام، هولوگرام ديجيتال، كاربرد هولوگرام ديجيتال، هولوگرافي، معرفي روند هولوگرام ديجيتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۱۹:۲۶ توسط:نادر رفيعي موضوع:

هولوگرام ماتريس نقطه اي چيست ؟

معرفي هولوگرام ماتريس نقطه اي

در هولوگرام  ماتريس قدرت واكافت در هر جز نوري 10ميكرومتر است .به دليل توليد هولوگرام با دستگاه هاي خاص امكان جعل آن ها بسيار سخت است وو هزينه بسياري دارد .در طراحي اجزاي نوري ،الگاريتم هاي متعددي براي شكل دهي الگوهاي تششعي پراكنده به كار گرفته مي شود. اين هولوگرام با استفاده از سيستم هاي كنترل كننده ي كامپيوتري از مجموعه نقاط بهم پيوسته تشكيل شده است.اين نقاط با توجه به تصاوير هولوگرافي نور را در جهات مورد نظر انتشار مي دهند.از آن جا كه مجموعه نقاط ميكروسكوپي به صورت كامپيوتري تهيه مي شوند،مزيت آن تشكيل ساختار پيچيده با مشخصه هاي انكسار دهنده است. برچسب هولوگرام كاربردهاي متعددي دارد. هولوگرام ماتريس نقطه اي از نقاط بسيار كوچكي تشكيل شده اند كه هر يك از آن ها ويژگي هاي انكساري متعددي دارند.تصاوير حاصل از اين هولوگرام  بسيار زيبا هستند.هولوگرام امنيتي ماتريس نقطه اي  از اشعه هاي ليزري متعددكه نقاط كوچك با ويژگي هاي منحصربه فرد درآن حك گرديده اند ،تشكيل شده است.اين c بسيار جالب توجه هستند وتصاوير متحرك بسياري از آن حاصل مي شود.

هولوگرام امنيتي ماتريس نقطه اي و معرفي آن


جعل هولوگرام امنيتي به سبب رونوشت شدن از روي هولوگرام اصلي  كه بسيار گران قيمت است و به ابزارهاي خاص تخصصي نياز دارد ، دشوار است. اين هولوگرام ها به صورت گسترده در وجوه مالي سراسر جهان به خصوص آن هايي كه ارزش بالايي دارند ،مورد استفاده قرار مي گيرد.هم چنين از اين هولوگرام ها در پاسپورت ها، كارت هاي شناسايي و اعتباري و محصولات كيفي استفاده مي شود.

دسته بندي هولوگرام ها بر اساس فرايند ساخت :
1-تصاوير هولوگرام دوبعدي /سه بعدي 
2-هولوگرام امنيتي ماتريس نقطه اي 
3-ليتوگرافي الكتروني

 


برچسب: هولوگرام ماتريس نقطه اي چيست، هولوگرام، هولوگرام ماتريس، هولوگرافي، هولوگرام ماتريس نقطه اي، برچسب امنيتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۱۱:۱۰ توسط:نادر رفيعي موضوع:

مزاياي برچسب هاي غيرقابل نفوذ


از اين برچسب غير قابل نفوذ در صنايع گوناگون و در برندهاي تجاري مختلفي استفاده مي كنند. . كاربردي اسان دارند.اين برچسب هولوگرامي چسب دارد و غيرقابل نفوذاند.اين برچسب ها در اقلام متعددي و به منظوذر محافظت از محصول مورد استفاده قرار مي گيرند.در ساخت اين برچسب ها از به روزترين تكنولوزي هاي روز دنيا استفاده است.امكان رونوشت از اين برچسب هولوگرام  وجود ندارد و بنا بر سفارش مشتريان در سايزهاي متفاوت با نام و لوگوي شركت طراحي و ساخته مي شود.


معرفي برچسب هولوگرام ضد آب


اين برچسب هولوگرام  از ايمن ترين نوع هولوگرام  به شمار مي آيد كه به منظور كارهاي ضمانتي مورد استفاده قرار مي گيرند. برچسب هولوگرام ضد آب به برچسب امنيتي گفته مي شود كه امكان برهم ريزي دسته بندي اين برچسب ها وجود ندارد .خاصيت ضدآب بودن اين برچسب امكان برداشته شدن و از ميان نرفتن آن را در شرايط آب و هوايي سرد را از ميان برمي دارد.هم چنين برچسب هولوگرام ضد آب غير قابل رونوشت شدن هستند.اينبرچسب امنيتي به سبب دارا بودن ويژگي امنيتي به عنوان برچسب هاي گارانتي و لوازم جانبي مورد استفاده قرار مي گيرند.

برچسب: مزاياي برچسب هاي غيرقابل نفوذ، برچسب هاي غيرقابل نفوذ، برچسب هولوگرامي، برچسب هولوگرام، معرفي برچسب هولوگرام ضد آب،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۵۷:۵۰ توسط:نادر رفيعي موضوع:

طريقه ساخت هولوگرام با زاويه ديد وسيع

طريقه ساخت هولوگرام با زاويه ديد وسيع

زماني كه نور بر سطح متاليك برخوردمي كند متعاقبا به سمت جلو و عقب به حركت درمي آيد.اين حركت نتيجه ي بازتاب نور به سطح است .اين نوربازتاب شده به ترتيب در سطح فلز به حركت درمي آيد وجذب آن مي شود.
براي به حركت درآوردن صفحه ميزان سرعت نور در امتداد صفحه وپلاسما بايد دريك محور قرار بگيرند.به منظور تثبيت اين وضعيت قسمت هايي از صفحه را كه قائم نيستند بر روي صفحه ي شيشه اي به حركت درمي آوريم.درنتيجه ميزان نور تا سي درصد كاهش مي يابد وامكان انتخاب زاويه متلاقي وطول موج نوري بر روي صفحه ي پلاسمون به وجود مي آيد.
براي تابش نوربه صفحه ي متاليك بايد مجموعه اي از خطوط بر روي سطح آن ايجاد كرد .اين خطوط با مختل سازي حركات صفحه باعث انتشارنور مي شوند.اين انتشار به صورت مجموعه اي از نوارها ي تركيبي براي ايجاد يك نقطه ي روشن در يك زاويه ي مشخص است .با تغيير الگو نيز تغييراتي در صفحه پديدار مي شود كه مانع از انتشار نور ويا انتشار نورقرمز به صورت عمودي ونورسبز در زاويه ي 45درجه مي شود.
هولوگرام با تركيب مجموعه نورهاي بازتاب شده از سطح جسم با نورسفيد مختل نشده حاصل مي شود.الگوي حاصل شدت ميزان نور مرتبط با جسم را ثبت مي كند.

آشنايي با هولوگرام و سطوح متاليك


اگر الگوي فرعي با رنگ هاي متفاوت ثبت شود،الگوي فرعي تركيب شده نيز رنگ هاي تركيبي جسم را ثبت مي كنند .مسأله ي ديگر اين است كه الگوي فرعي مجموعه اي از خطوط درهم تنيده در زواياي متفاوت براي ايجاد تششعات در سطوح پلاسموني است.
محققان مزيت هاي بسياري با ثبت اطلاعات هولوگرام بر روي سطوح متاليك قرارگرفته شده بر روي شيشه به دست آوردند.مسأله ي جالب توجه اين است كه اگر قسمت پشتي صفحه ي شيشه اي را با ليزرهاي قرمز،سبزوآبي در زواياي مشخص روشن كنيم با رنگ هاي قرمز ،سبز وآبي كه در سطح صفحه عبور مي كنند روبه رو مي شويم .سپس اين رنگ ها به الگوهاي فرعي هولوگرام  كه نه تنها شدت و حالت نور بلكه نور را ثبت مي كنند،مي رسد.الگوي فرعي سبب مي شود نورقرمز تنها از جهتي كه نور قرمز از منبع اصلي بازتابانده مي شود،ديده شود.


برچسب: ساخت هولوگرام، هولوگرام، آشنايي با هولوگرام و سطوح متاليك، آشنايي با هولوگرام، هولوگرام با زاويه ديد وسيع،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۴۰:۱۲ توسط:نادر رفيعي موضوع:

تكنولوزي هولوگرام سه بعدي و ظهور آن

 تكنولوزي هولوگرام سه بعدي و ظهور آن

هدف از نوشتن اين مقاله آشنايي شما با تكنولوژي هاي آينده هولوگرام در آفريقا است .هم اكنون اين تكنولوژي مقرون به صرفه در جنوب آفريقا در تمامي ماركت ها با برند هاي متفاوت در دسترس است .تبليغات در عرصه ي تجارت بسيار مهم است .به هر حال درآمد ساليانه تجارت سنتي بخش عظيمي از بودجه ي خرده فروشي را فيلتر مي كند.خرده فروشان براي موفقيت در عرصه ي رقابت بايد بر روي تكنولوژي هاي نوين به منظور فروش ودر نهايت سود و درآمد بيشتر تمركز كنند . هولوگرام هاي سه بعدي مفرون براي استفاده در سمينارها به جنوب آفريقا رسيد.به احتمال زياد اين نوع نمايشگرها را در فيلم ها و شهربازي ها مشاهده كرده ايد.تجارب جالبي كه دستيابي به آن بسيار هيجان انگيز است.به هر حال استفاده ي عملي اين تكنولوژي در آينده ي نزديك امكان پذير خواهد بود.

پيدايش  تكنولوژي هولوگرام سه بعدي در آفريقا

نمايشگرهاي سه بعديهولوگرافي در نمايشگاه ها ،بازار هاي خرده فروشي و رويدادهاي مهم در جنوب آفريقا فراهم شد و تكنولوژي هولوگرام سه بعدي در جنوب  آفريقا رونمايي شد .بيش از ده سال تجربه شرايط براي رونمايي نمونه هايي از نمايشگرهاي هولوگرامي يك طرفه ،سه طرفه،چهارطرفه،نمايشگرهاي نمايشي متحرك دوطرفه ويا چهارطرفه،هولوگرام هاي سه بعدي هولواسپين را خريداري و كرايه كرده شده است.

 


برچسب: تكنولوزي هولوگرام سه بعدي و ظهور آن، تكنولوزي هولوگرام، هولوگرام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۱۸:۰۵ توسط:نادر رفيعي موضوع:

معرفي روش هاي تشخيص بليط جعلي

معرفي روش هاي تشخيص بليط جعلي


 با در دسترس بودن نرم افزار ها و چاپگر هاي  حرفه اي براي عموم در سال هاي اخير چاپ بليط هاي جعلي براي مراسمات مختلف پيشرفت چشم گيري داشته است. اين امر مشكلات زيادي براي صنعت هايي كه مراسم هايي را ترتيب ميدهند ايجاد كرده است و موجب خسارات مالي بسياري شده است و همچنين باعث ايجاد استرس و تنش بين مصرف كنندگان شده است. در صورتي كه مي‌توان با اقداماتي همچون برچسب امنيتي و ياهولوگرام از اين امر جلوگيري كرد.با اين حال كه بليطهاي جعلي ممكن است كاملا شما را فريب دهد، اما راه هايي براي شناسايي آنها وجود دارد. ما اين راه ها را ارائه ميدهيم تا شايد پول خود را صرف كالايي جعلي نكنيد:

 

همه چيز در مورد كيفيت كاغذ و چاپ

اولين نكته اي كه بايد به آن توجه كرد كيفيت كاغذ بليط است. مرغوب نبودن كاغذ نشانه اي از جعلي بودن بليط ميباشد.

همچنين كيفيت چاپ نيز بايد به دقت بررسي شود. اگر جوهر لكه دار يا تار بود و يا مشكوك به نظر ميرسيد، بايد احتياط كنيد.


برچسب: معرفي روش هاي تشخيص بليط جعلي، بليط جعلي، برچسب امنيتي، هولوگرام، همه چيز در مورد كيفيت كاغذ و چاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۰۲:۴۷ توسط:نادر رفيعي موضوع:

اسكنر باركد و كاربرد آن

 اسكنر باركد و كاربرد آن 

كاربرد اصلي اسكنر ها خواندن باركد ها است با كمك يك سنسور نوري يا ليزري برچسب باركد را مي خواند و پس از آن  اطلاعات آن را منتقل مي كند. اما همه اسكنرها به صورت يكسان ايجاد نشده اند. نوع اسكنري كه شما نياز داريد به فاكتورهاي متعددي بستگي دارد. به عنوان مثال نوع نمادهايي كه قرار است خوانده شود و مسافتي كه اسكنر بايد قرار گيرد مي تواند در انتخاب آن موثر باشد.

اسكنر باركدها براي دريافت اطلاعات باركدها و انتقال اين اطلاعات به پايگاه داده ضروري هستند. 

مسافت اسكن و آشنايي با آن

مسافت اسكنر بر اساس مدل و نوع اسكنري كه مورد استفاده قرار مي گيرد تغيير مي كند.  ما اخيرا آزمايشي از اسكنرهاي دو بعدي محدوده طولاني و استاندارد را براي به دست آوردن  حداكثر و حداقل مسافت انجام داديم. اندازه ماتريس داده ها بر اساس 13 كاراكتر الفبايي رمزگذاري شده بود. اسكنري كه در طول اين آزمايش مورد استفاده قرار گرفت  DS3608 بود.

 مسافت اسكن براي هر دو باركد ماتريس داده مستطيلي و مربعي يكسان باقي ماند. همانطور كه مشاهده مي كنيد، مسافت اسكن در اسكنرهاي خاص افزايش پيدا مي كند. به همين خاطر بايد مطمئن شويد كه اسكنرهايي را انتخاب مي كنيد كه قادر است نمادهاي موجود را بخواند و مسافت خاص را اسكن نمايد.اگر نياز داريد مسافت اسكن را افزايش دهيد سعي كنيد از مواد پلي استر انعكاسي همچون برچسب هاي امنيتي محدوده وسيع انعكاسي ما استفاده كنيد. اگر سوالي در اين مورد داشتيد با شركت ما تماس بگيريد. راه‌هاي تماس با ما را از اين صفحه بيابيد.


برچسب: اسكنر باركد و كاربرد آن، باركد، برچسب باركد، مسافت اسكن و آشنايي با آن، برچسب هاي امنيتي، برچسب،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۱۶:۱۶ توسط:نادر رفيعي موضوع: