هولوگرام پرينتينگ هولوگرام پرينتينگ .

هولوگرام پرينتينگ

ثبت اطلاعات در هولوگرام

 
 

 

ثبت اطلاعات در هولوگرام   

بطور كلي اطلاعات ثبت شده در هولوگرام شامل اطلاعات دامنه و فاز باريكه تابشي است در حاليكه در يك عكس متعارف فقط دامنه هاي نوري كه به  فيلم ميرسند ثبت ميگردد .
 دوربينهاي عكاسي  از يك زاويه ( همان زاويه ديد ) كه ناظر تصوير را مشاهده مي نمايد تصوير را ثبت مي كنند در حالي كه در هولوگرافي منظره بازسازي شده را از زواياي متعدد مي توان ديد و ناظر با حركت دادن سرخود اثر ناشي از اختلاف منظر معين در اثر جابجائي را حس خواهد كرد. 

جلوگيري از جلع هولوگرام  

اگر تحت شرايطي يك هولوگرام ساخته شود تقريباً ساخت مجدد آن با بكارگيري تمامي تجهيزات و امكانات مشابه ميسر نيست و داراي تفاوتهايي خواهد بود چرا كه ايجاد شرايطي كاملا مشابه و تكرار مجدد آن از لحاظ عملي امكان پذير نمي باشد .
از آنجائي كه براي ايجاد هولوگرام عوامل متعدد با پيچيدگي هاي منحصر به فردي شامل طراحي امنيتي با بكار گيري نرم افزارهاي ويژه و بسيار گران قيمت با استفاده از نيروهاي متخصص، شرايط ويژه محيطي در آزمايشگاههاي مجهز و همچنين تجهيزات بسيار گران قيمت مي باشد ، لذا كپي برداري از آن تقريباً غير ممكن مي باشد .  
 

برچسب: هولوگرام، هولوگرافي، ليزر، ويدئو هولوگرافيك، Blister، High Barrier، نور ليزر هولوگرام، توليد هولوگرام با نور ليزر، همدوسي نور ليزر، خاصيت پرتو ليزر، ليزر چيست، پراش نور چيست، هولوگرافي در عكاسي، هولوگرام ضد كپي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۲۸:۰۳ توسط:نادر رفيعي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :